Sunday 2 April 2017

Lelaki Jepun Tunjukan Teknik Kempiskan Perut Buncit Dalam 2 Minggu

Miki Ryosuke menemui satu kaedah yang menarik yang membantu beliau untuk kehilangan 13 kg  dan 12 cm (4.7 ") dari pinggang ke dalam hanya beberapa minggu. Keputusan ini adalah kesan sampingan daripada latihan sakit belakang yang ditetapkan oleh doktor kepadanya , dan latihan ini mengambil  masa hanya 2 minit sehari.

Admin menjemput korang untuk mencuba teknik ini dan memahami dengan baik bagaimana teknik dapat membantu korang menurunkan berat badan.

Bagaimana ia berfungsi

Ryosuke meletakkan nama latihan tersebut sebagai diet penafasan. Teknik ini mengambil kedudukan yang tertentu, mengambil nafas selama tiga saat, dan kemudian pelepasan nafas yang kuat selama tujuh saat.



Kebanyakan doktor di  Eropah menyokong penggunaan senaman pernafasan untuk penurunan berat badan dan menerangkan keberkesanannya seperti berikut: lemak terdiri daripada oksigen, karbon, dan hidrogen. Apabila oksigen yang kita sedut dalam mencapai sel-sel lemak, ia berpecah akan ke dalam komponen (karbon dan air). Oleh itu, oksigen dalam badan kita menggunakan lebih banyak lemak yang kita bakar.

Apa langkah yang perlu dilakukan


Melakukan senaman setiap hari untuk 2-10 minit.

Berdiri, dan tolak satu kaki ke hadapan dan kebelakang. tak kisah lah mana-mana kaki pon boleh.

Sekarang anda perlu tegangkan  punggung anda dan pindahkan berat badan anda ke kaki belakang anda.

Mula dengan tarik nafas perlahan-lahan selama 3 saat, mengangkat tangan anda di atas kepala anda.

Kemudian menghembus nafas dengan kuat selama 7 saat, meneran otot semua badan anda dan yang paling penting adalah kosisten yang sangat diperlukan.

Di samping itu, pakar berkata, teknik ini akan menguatkan otot badan dan meningkatkan metabolisme.

Selamat mencuba;)

No comments:

Post a Comment