Monday 29 February 2016

Virus HIV Pertama Ditemui pada Pasangan Gay







Menurut kajian oleh Ihsan Gumilar, seorang penyelidik Psikologi Saraf dalam Struktur Otak LGBT dalam Opini Republika (16/2/2016), volume otak pesakit LGBT lebih kecil dari volume otak non-LGBT. Sebabnya, pesakit homoseksual telah mengidap HIV dalam waktu yang lumayan lama sebelum meninggal dunia. Virus itu merosakkan sistem imunnya, hingga mengakibatkan pada mengecilnya volume otak.


Juga menurutnya, virus LGBT pertama kali ditemui pada pasangan gay. Fakta ini merupakan bantahan atas pendapat yang menyebutkan bahawa virus HIV pertama dijumpai pada orang Afrika yang melakukan hubungan seks dengan monyet.

"Dalam sebuah kajian," tulis Ihsan Gumilar, "didapati bahawa virus HIV pertama kali ditemui pada pasangan gay yang melakukan hubungan seks melalui dubur (rektum)." Anus merupakan tempat najis yang mengandungi banyak bakteria.

Dari kelahiran virus HIV ini, kita harus menanggung akibatnya. Berapa korban tak bersalah yang harus dijangkiti? Berapa bayi yang mati disebabkan oleh jahatnya virus ini?

Jangan main-main dengan hal ini. Bahayanya mengancam kita semua, bukan hanya pelaku dan penyokongnya. Mulakan dari yang paling kecil dari diri sendiri, lalu keluarga dan orang-orang yang kita cintai.

Semoga Allah Ta'ala melindungi kita dari jahatnya LGBT dan penyokongnya.

sumber http://bersamadakwah.net/

No comments:

Post a Comment